می‌دونستی
می‌دونستی؛ کلاس آنلاین
کلاس آنلاین یکی دیگر از قابلیت‌های لرنیتوست که به شما این امکان را می‌دهد، هر جایی که هستید فقط با استفاده از یک رایانه، تلفن همراه یا تبلت و اتصال به اینترنت، در کلاس درس حاضر شوید یا کلاس آنلاین برگزار کنید. در کلاس آنلاین لرنیتو می‌توانید انواع فایل‌های دیداری و شنیداری بفرستید و صفحۀ خود را با بقیه به اشتراک بگذارید. کلاس آنلاین لرنیتو، خیلی ساده و کاربردی طراحی شده تا شما بهترین تجربۀ شرکت در یک کلاس درس را برای شما رقم بزند!
می‌دونستی
می‌دونستی؛ بانک آزمون
بانک آزمون لرنیتو، مجموعه‌ای کامل از هزاران آزمون از پیش طراحی شده توسط معلمان و اساتید برتر است که استفاده از آن شما را از کتاب‌های تست گران‌قیمت بی‌تیاز می‌کند. پاسخ تشریحی تمام سوالات آزمون هم در دسترس شماست تا دیگر به هیچ‌وجه جای نگرانی نباشد.
می‌دونستی
می‌دونستی؛ بانک سوال
بانک سوال لرنیتو، به شما امکان دسترسی به صدها هزار سوال متنوع می‌دهد؛ از سوالات تستی و تشریحی گرفته تا سوالات جای خالی و پاسخ کوتاه. ما این سوال‌ها را از منابع به‌روز و معتبری مثل کنکور، آزمون‌های سنجش، امتحان نهایی، آزمون‌های مدارس خاص، سوالات نشرهایی مثل مجموعۀ فرهنگی آموزشی علوی و تستر و سوالات تالیفی مولفان لرنیتو انتخاب کرده‌ایم تا به دانش‌آموزان کمک کنیم خودشان را خیلی دقیق و با جزئیات ارزیابی کنند و نقاط قوت و ضعفشان را به راحتی تشخیص دهند.
می‌دونستی
می‌دونستی؛ بانک ویدیوی درسی
لرنیتو با همکاری مجموعۀ مُنیاز امکان دسترسی به هزاران دقیقه فیلم آموزشی طبقه‌بندی شده را فراهم کرده است. با استفاده از این بانک ویدئوی غنی دیگر فرقی ندارد کجای ایران باشید، چون هر کجا که باشید به بهترین اساتید دسترسی خواهید داشت. همچنین ارائه شدن محتوای آموزشی به صورت ریزدرس این امکان را به شما می‌دهد که به جای مرور کل مبحث درسی، تنها آن بخشی که نیاز دارید را مرور کنید. 1) بیش از 8500 فیلم درسی 2) بیش از 23000 دقیقه ویدئوی کمک آموزشی 3) محتوای طبقه‌بندی شده بر اساس درخت دانش 4) ارائۀ محتوا به صورت ریز درس (Micro Lesson) 5) توضیح مطالب توسط بهترین اساتید رشته‌های مختلف و...
می دونستی
می دونستی؛ لرنیتو کتاب
با لرنیتو کتاب مطالعه چیزی بیشتر از خواندن صرف است. استفاده از فناوری EPUB3 با قابلیت افزودن ویدئو، تصویر، صدا، متن، آزمون و ماژول‌های تعاملی در لرنیتو کتاب، مطالعه کردن را به فعالیتی کاملا مدرن تبدیل کرده است. این ویدئو شما را با لرنیتو کتاب بیشتر آشنا می‌کند.
می دونستی
می دونستی؛ لرنیتو ریزدرس
لرنیتو ریزدرس با همکاری آکادمی مُنیاز و شبکۀ آموزش لرنیکس، هزاران ویدئوی آموزشی را که توسط بهترین اساتید دانشگاه و معلم‌های مدارس برتر ایران تدریس شده‌اند، در اختیار شما قرار می‌دهد تا فاصلۀ امکانات آموزشی بین دانش‌آموزان را هر چه بیشتر کاهش دهد. با لرنیتو، فرقی نمی‌کند کجای ایران باشید، همۀ امکانات مورد نیاز در اختیار شماست.
می دونستی
می دونستی؛ طرح جت
جت، طرح لرنیتو برای معلم‌هاست که به وسیلۀ آن می‌توانند صرفا با دسترسی داشتن به یک موبایل، تبلت یا کامپیوتر و اتصال به اینترنت، با استفاده از به روزترین امکانات موجود مثل برگزاری آزمون و کلاس آنلاین، نه تنها کیفیت آموزش را بالاتر ببرند، بلکه در یک فضای جذاب، فرآیند آموزش را برای دانش‌آموزان لذت‌بخش کنند و خودشان هم از تدریس لذت ببرند.
می‌دونستی
می‌دونستی؛ طرح شاتل
شاتل، طرح لرنیتو برای مدارس و مشاوران مدرسه‌هاست که با امکانات متنوعی که در اختیار آن‌ها می‌گذارد، تمام نیازهای آموزشی مدارس را پوشش می‌دهد. امکاناتی مثل برگزاری کلاس‌های آنلاین، آزمون‌های گروهی، جامع و فراآزمون که یک آزمون با بازۀ زمانی مدت‌دار یا نامحدود است که می‌تواند جامعۀ آماری بزرگتری را پوشش دهد. لرنیتو به همۀ نیازهای آموزشی فکر کرده و برای آن راه‌حل دارد.
می دونستی
می دونستی؛ تحلیل آزمون
بعد از آزمون، لرنیتو با ارائه کارنامه‌ای جامع شامل نمرات تفکیکی دروس مختلف و نمودار‌های مربوط به آن، گزارش تفکیکی سوال به سوال همراه با پاسخ تشریحی و پیشنهاد ریزدرس‌های ویدئویی مرتبط با نقاط ضعف، با هدف بهبود هوشمند فرآیند یادگیری همراه شما خواهد بود تا دیگر نگران تکمیل یادگیری خود نباشید. در این ویدئو با قابلیت تحلیل و ارزیابی آزمون آشنا می‌شوید.
می‌دونستی
می‌دونستی؛ منابع جدید
۶۹۵۹ سوال برای مقطع متوسطه اول و ۴۰۹۳ سوال برای مقطع متوسطه دوم از مجموعه‌ی فرهنگی آموزشی علوی، ۴۷۱۴ سوال برای مقطع متوسطه‌ دوم از مجموعه تستر، ۴۰۴۷ سوال برای مقطع متوسطه دوم از انتشارات بیست، ۲۴۰۰ ویدئوی آموزشی از آکادمی منیاز و ۱۹۰۰ آزمون از مدارس و معلم‌های برتر کشور، به صورت کاملا انحصاری به بانک سوال، ویدئو و آزمون لرنیتو اضافه شد تا گنجینه‌ی محتوایی لرنیتو غنی‌تر از همیشه بشود!
میدونستی
می‌دونستی؛ تحلیل و ارزیابی نتیجه آزمون
چه وقتی می‌توانیم بگوییم یک آزمون به پیشرفت تحصیلی ما کمک کرده است؟ آیا صرفا آزمون دادن کافی‌ست؟ معلوم است که نه. آزمون‌ها، ابزارهایی برای ارزیابی معلومات ما هستند؛ یعنی به ما می‌گویند که نقاط قوت ما کجاست و نقاط ضعف ما چیست. بنابراین یک آزمون، بدون تحلیل نتیجه و کارنامه، کمک چندانی به پیشرفت ما نخواهد کرد. اما تحلیل و ارزیابی یک کار زمان‌بر و گاهی سخت است و ممکن است ما را گیج کند، اما جای نگرانی نیست، لرنیتو یک ابزار قدرتمند برای تحلیل و ارزیابی حرفه‌ای آزمون در اختیار شما می‌گذارد.
ویدیو ترجمه
قدرت رویاها
بشر همیشه به مدد رویا بوده که توانسته است روی این کرۀ خاکی زندگی کند و زندگی بسازد. اگر رویا نبود، زندگی هم ممکن نبود؛ زیرا انسان هرگز نمی‌توانست به چیزی بهتر، به چیزی زیباتر بیاندیشد و برای محقق کردن آن تلاش کند. این رویاها بوده‌اند که او را به پیش برده و تلخی‌های شکست را برایش آسان کرده‌اند. هر انسانی باید رویایی داشته باشد، اگر می‌خواهد زندگی کند و اگر می‌خواهد زندگی بیافریند.
میدونستی
می‌دونستی؛ لرنیتو ریزدرس
اهمیت ویدئوها یا فیلم‌های آموزشی به حدی است که این روزها هرجایی می‌توان نشانی از آن‌ها پیدا کرد. این ویدئوها به کسانی که یادگیرندۀ بصری هستند کمک می‌کنند مفاهیم را خیلی بهتر از وقتی آن‌ها را در کتاب‌ها مطالعه می‌کنند، یاد بگیرند. لرنیتو هم از این قابلیت فوق‌العاده آگاه است و به همین خاطر هم با همکاری آکادمی منیاز، بیش از 23 هزار ویدئوی آموزشی تهیه کرده است.
ویدیو ترجمه
چقدر از شیوه‌های مدرن آموزش و تفاوتش با شکل‌های سنتی‌تر اطلاع دارین؟
بازی‌ها همیشه راهی برای کشف این جهان و بهترین شیوه برای یادگیری بوده‌اند. یک کودک وقتی با اشیای پیرامونش بازی می‌کند، در حال کسب تجربه دربارۀ این دنیاست. معلمان هم از گذشته‌های دور متوجه اهمیت بازی کردن در یادگیری شده بودند. اما حالا که پای بازی‌های رایانه‌ای به میان آمده است، چرا نظام‌های آموزشی از تاثیر شگفت‌انگیز آن‌ها در یادگیری غافل شده‌اند؟ آیا نباید به بازی‌ها جدی‌تر نگاه کنیم و از آن‌ها بیشتر یاد بگیریم؟
ویدیو ترجمه
یادگیری تلفیقی1
فناوری‌های جدید چهرۀ جهان ما را دگرگون است و روی تمام ابعاد زندگی ما تاثیر گذاشته است. دنیای آموزش هم از این مسئله مستثنی نیست. یادگیری تلفیقی، روشی برای استفاده از قابلیت‌های فراوانی که دنیای دیجیتال در اختیار ما قرار داده در کلاس درس است. در یادگیری تلفیقی کلاس درس، حضوری است. معلم کلاس وظیفۀ هدایت کلاس را برعهده دارد اما از فناوری هم به عنوان ابزاری برای ایجاد تعامل بیشتر در کلاس استفاده می‌شود.
ویدیو ترجمه
یادگیری تلفیقی2
فناوری‌های جدید چهرۀ جهان ما را دگرگون است و روی تمام ابعاد زندگی ما تاثیر گذاشته است. دنیای آموزش هم از این مسئله مستثنی نیست. یادگیری تلفیقی، روشی برای استفاده از قابلیت‌های فراوانی که دنیای دیجیتال در اختیار ما قرار داده در کلاس درس است. در یادگیری تلفیقی کلاس درس، حضوری است. معلم کلاس وظیفۀ هدایت کلاس را برعهده دارد اما از فناوری هم به عنوان ابزاری برای ایجاد تعامل بیشتر در کلاس استفاده می‌شود.
ویدیو ترجمه
بحث موثر در کلاس
یادگیری مشارکتی یکی از رویکردهای آموزشی است که با هدف تبدیل یادگیری به یک عمل فعال به‌ وجود آمده است. اجرا کردن این شیوه نیازمند مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های کلاسی است. بحث‌های کلاسی یکی از رایج‌ترین فعالیت‌های کلاسی هستند که سبب افزایش علاقه و توجه دانش‌آموزان به مباحث می‌شوند. در این ویدئو با شیوه‌های برگزاری و مدیریت یک بحث موثر در کلاس آشنا می‌شوید.
ویدیو ترجمه
اهمیت سلامت روان
امروزه کمتر کسی هست که متوجه اهیمت سلامت روان در یادگیری و موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان نباشد. کشورهایی که نظام‌های آموزشی پیشرفته دارند، بیشتری اهمیت را به سلامت و بهداشت روان دانش‌آموزان می‌دهند. در این ویدئو می‌بینیم که چطور دانش‌آموزان در ایالات متحده موفق به تصویب قانونی برای اهمیت بیشتر به سلامت روان در نظام آموزشی خود شده‌اند.
ویدیو ترجمه
آیا مدرسه قاتل خلاقیت است؟
خلاقیت و قدرت ابداع، برای بشر همواره موهبتی بزرگ بوده است که انسان در طول حیاتش روی زمین با کمک آن توانسته از پس مشکلات فراوانی که زندگی او را تهدید می‌کرده بربیاید. حالا سوال اینجاست که جایگاه خلاقیت و نوآوری در مدارس کجاست؟ آیا مدارس ما پرورش‌دهندۀ خلاقیت‌اند یا قاتل آن؟ این ویدئو رو حتما ببینید.
ویدیو ترجمه
یک تغییر اساسی بدون هزینه
تغییرات بزرگ همیشه پر هزینه و دشوار نیستند. گاهی با چند تغییر کوچک می‌توان تحول‌های اساسی و بزرگ ایجاد کرد. کاری که سیما بنسال و همکارانش در هند انجام دادند و موفق شدند 80 درصد بچه‌های ایالت هارینا با بیش از 30 میلیون نفر جمعیت را با سواد کنند. در این ویدئو خواهیم دید این تغییر بزرگ، چطور از یک رویا تبدیل به یک واقعیت شد.
ویدیو ترجمه
نیمه‌ی فراموش‌شده
حتما تا به حال راجع به نیمۀ راست و چپ مغز و نقشی که هر کدام در استعدادها و مهارت‌های ما دارند، شنیده‌اید. سوال اینجاست که چرا تمام توجه ما صرفا روی یک نیمه از مغز متمرکز شده است و نیمۀ دیگر را کاملا فراموش کرده‌ایم؟ از نیمۀ راست مغزتان و تاثیر فوق‌العاده‌ای که این نیمه می‌تواند در موفقیت شما ایفا کند بیشتر بدانید.
ویدیو ترجمه
سیستم آموزشی مدرن، یادگیری مدرن
امروزه از نظام آموزشی فنلاند به عنوان یکی از به‌روزترین و کاراترین سیستم‌های آموزشی دنیا یاد می‌شود. این نظام که کوتاهترین ساعت آموزش در مدرسه و بهترین نتیجه آموزشی را در بین کشور های اروپایی دارد، خلاقیت و نوآوری را در دستور کار خویش قرار داده است. در این ویدئو با ویژگی‌های منحصر به فرد این سیستم آموزشی بیشتر آشنا می‌شویم.
ویدیو ترجمه
۳ توصیه از جک ما
شاید کمتر کسی بداند جک ما، کارآفرین برتر و بنیانگذار شرکت علی بابا، 6 سال از زندگی خود را به عنوان معلم و استاد در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس کرده است. تجربه‌ای که به موفقیت او کمک شایانی کرده است. در این ویدئو او به عنوان یک معلم و استاد دانشگاه از 3 نکته‌ای حرف می‌زند که هرگز در دانشگاه‌ها و مدارس یاد نمی‌گیریم.
ویدیو ترجمه
چطور فرزاندمان را تربیت نکنیم
بارها شنیده‌ایم که چطور باید فرزاندان خود را تربیت کنیم، اما همانقدر که "باید"ها مهم‌اند، "نباید"ها هم اهمیت دارند. یک تربیت غلط می‌تواند منجر به تاثیراتی غیرقابل جبران در آیندۀ فرزندمان شود. گاهی پدر و مادرها ناخواسته و بدون این که خودشان بدانند منجر به کشتن خلاقیت و کنجکاوی فرزاندانشان می‌شوند. در این ویدئو از این نبایدها می‌شنویم.
ویدیو ترجمه
چطور به جای یک معلم، یک جادوگر باشیم؟
همۀ ما از تاثیری که یک معلم خوب در پیشرفت و آیندۀ دانش‌آموزان خود می‌تواند داشته باشد، با خبریم. حتی ممکن است بسیاری از ما، آن را تجربه کرده باشیم. اما رازهای یک معلم خوب بودن در چیست؟ چطور می‌توان دانش‌آموزان را در کلاس درس جادو کرد و از این طریق آیندۀ بهتری برای آن‌ها و جامعۀ بهتری برای زندگی ساخت؟ در این ویدئو پای صحبت‌های یک معلم می‌نشینیم تا رازهای او برای جادوگری در کلاس را بشنویم.
ویدیو ترجمه
سه قانون برای روشن کردن یادگیری
مطالب درسی گاهی بسیار سخت، خسته‌کننده و حوصله‌سربرند، اما در این مواقع یک معلم خوب می‌داند که برای علاقه‌مند کردن دانش‌آموزانش به درس و برانگیختن کنجکاوی آن‌ها به درس باید از چه روش‌هایی استفاده کند. در این ویدئو رمزی مسلم یک معلم شیمی برای ما از سه قانون برای علاقه‌مند کردن بچه‌ها به درس حرف می‌زند.
ویدیو ترجمه
شخصی سازی: انقلابی در یادگیری
سِر کن رابینسون، کارشناس آموزش و پرورش، مدرس خلاقیت و سخنران اهل بریتانیاست. او در این ویدئو عنوان می‌کند که نظام‌های آموزشی، دانش‌آموزان را به سمت راحت‌طلبی، پیرو بودن و یک‌دست شدن سوق می‌دهد، حال آن که موفقیتِ دانش‌آموزان در گرو تحصیل در یک نظام آموزشی زنده و ارگانیک است که استعداد آن‌ها را کشف و هر کدام از آن‌ها را در یک مسیر شخصی پرورش دهد.
ویدیو ترجمه
چند پتانسیلی‌ها
آیا تا به حال راجع به چندپتانسیلی‌ها چیزی شنیده‌اید؟ آیا در اطرافتان کسی را می‌شناسید که مدام از یک شاخه به شاخۀ دیگر می‌پرد؟ شاید حتی خود شما یکی از آن‌ها بوده باشید و به خاطر این سرزنشتان هم کرده باشند. اما جای نگرانی نیست، چندپتانسیلی بودن نه تنها یک نقطه ضعف نیست، بلکه یک نقطۀ قوت است که می‌تواند نقشی بی‌نظیر در موفقیت شما ایفا کند. در این ویدئو می‌توانید از چندپتانسیلی‌ها بیشتر بدانید.
ویدیو ترجمه
فناوری و عدالت آموزشی
از نظر تاریخی بحث‌های بسیاری درباره استفاده از زبان اشاره یا زبان شفاهی در آموزش ناشنوایان صورت گرفته، اما امروزه فناوری‌ها و رویکردهای نوآورانه فرصت‌های تازه‌ای را برای این افراد بوجود آورده‌است.
ویدیو تولیدی
وقتی از یادگیری حرف می‌زنیم از چی حرف می‌زنیم؟
یادگیری در مکاتب مختلف تعاریف مختلفی دارد. در این ویدئو جناب آقای امید روشناس، کارشناس آموزش ما را با یکی از این تعاریف که ایجاد یک تغییر نسبتا پایدار در فرد است، آشنا می‌کنند.
ویدیو تولیدی
چالش‌های یادگیری در دوران کرونا
شیوع ویروس کرونا، تمام ابعاد زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داد؛ از کار و تفریح گرفته تا آموزش و یادگیری و در همه‌ی این عرصه‌ها چالش‌های جدیدی را پیش روی ما قرار داد. در این ویدئو راجع به این چالش‌ها و البته فرصت‌هایی که این مسئله پیش روی ما قرار داد بیشتر حرف خواهیم زد.
ویدیو تولیدی
یادگیری لذت‌بخش
یادگیری فعال یا Active Learning درست در نقطه‌ی مقابل یادگیری منفعل قرار دارد. یادگیری‌ای که در آن دانش‌آموز صرفا دریافت‌کننده‌ی آموزش بود و نقشی در فرآیند آن نداشت. با تغییر تعریف یادگیری به مرور زمان شیوه‌هایی در آموزش به وجود آمدند که نقش بیشتری برای دانش‌آموز در فرآیند یادگیری قائل بودند. در این ویدیو خانم نرگس فتحی راجع به این رویکرد در یادگیری بیشتر توضیح می‌دهند.
ویدیو تولیدی
چگونه شوق یادگیری را بپرورانیم؟
تاثیرگذارترین معلم‌های ما، همان‌هایی هستند که در ما شوق و انگیزه برای یادگیری و حرکت کردن را ایجاد کردند. مهندس امید روشناس، کارشناس آموزش، در این ویدئو با ذکر تجربه‌ی شخصی خود، از چگونگی پرورش شوق و انگیزه برای یادگیری در دانش‌آموزان حرف می‌زنند.
ویدیو تولیدی
الفبای شخصی سازی در آموزش
این روزها شخصی‌سازی به یک ترند در عرصه‌ی آموزش تبدیل شده است، اما وقتی از شخصی‌سازی حرف می‌زنیم، دقیقا راجع به چه چیزی حرف می‌زنیم؟ در این ویدئو دکتر خسرو داودی، مولف کتاب‌های درسی تلاش می‌کنند تا الفبای شخصی‌سازی و درونمایه‌ی آن را برای ما توضیح دهند.
ویدیو تولیدی
مثال‌هایی از شخصی‌سازی در آموزش
از شخصی‌سازی زیاد گفته‌ایم و در ویدئوهای قبل تلاش کرده‌ایم تعریفی از آن به دست دهیم. اما وقتی می‌توانیم با مفهوم شخصی‌سازی بیشتر آشنا شویم که مثال‌هایی از نحوه‌ی کاربرد آن در کلاس درس بدانیم. در این ویدئو آقای دکتر داودی ما را با مثال‌هایی از کاربرد شخصی‌سازی آشنا می‌کنند.
ویدیو تولیدی
معجزه فناوری در شخصی سازی
هرچند "شخصی‌سازی" امروزه بر سر زبان‌ها افتاده، اما شخصی‌سازی در آموزش مفهوم جدیدی نیست. معلم‌ها از گذشته می‌دانستند که هر دانش‌آموز با دیگری فرق دارد و دانش‌آموزهای مختلف نیازهای مختلفی دارند. اما این تکنولوژی و رایانه‌ها بودند که شخصی‌سازی را در آموزش ممکن کردند. در این ویدئو با معجزه‌ی فناوری در شخصی‌سازی آموزشی از زبان آقای دکتر خسرو داودی بیشتر آشنا می‌شنویم.
ویدیو تولیدی
مقدمه‌ای بر برنامۀ درسی
از «سند ملی برنامهٔ درسی» به عنوان نقشه‌ی جامع راه آموزش یاد می‌کنند. نقشه‌ای که توسط متخصصان و کارشناسان مختلف آماده شده و قرار است به ما بگوید مسیر آموزش را چطور باید طی کرد. جناب آقای دکتر خسرو داودی، مولف کتاب‌های درسی ریاضی ما را با سند ملی برنامه‌ی درسی بیشتر آشنا می‌کنند.
ویدیو تولیدی
سند برنامۀ درسی چطور نوشته می‌شود؟
اگر بخواهیم برای انجام کاری برنامه‌ریزی کنیم، ابتدا باید بدانیم هدف از انجام آن کار چیست و سپس بهترین راه برای رسیدن به آن هدف را پیدا کنیم. سند برنامۀ درسی هم به عنوان نقشۀ جامع راه آموزش، برای محقق ساختن یک هدف خاص تدوین شده است. در این ویدئو با این هدف و چگونگی تدوین برنامۀ درسی آشنا می‌شویم.
ویدیو تولیدی
چه کسانی برنامه‌ی درسی را می‌نویسند؟
برنامه‌ی درسی یکی از مهم‌ترین سندهای ملی در آموزش یک کشور است که نقشی محوری در تعیین مسیر آموزش و آینده ایفا می‌کند. اما در تدوین برنامه‌ی درسی چه کسانی مشارکت می‌کنند و این افراد در چه حوزه‌هایی متخصص‌اند؟ آقای دکتر داودی در این ویدئو نویسندگان سند ملی برنامه‌ی درسی صحبت می‌کنند.
ویدیو تولیدی
سه، دو، یک-اکشن
عصر ما، بیشتر از هر عصر دیگری عصر داستان‌گویی (Story Telling) است و داستان‌گوها (Story Tellers) در آن نقشی محوری دارند؛ همانطور که در عصرهای گذشته نیز داشته‌اند. اما چطور می‌توانیم از قدرت داستان‌گویی و داستان‌پردازی در آموزش استفاده کنیم؟ خانم نرگس فتحی در این ویدیو ما را با این مفهوم بیشتر آشنا می‌کنند.
ویدیو تولیدی
خام‌فروشی ممنوع
یادگیری صرفا با انتقال اطلاعات انجام نمی‌گیرد. از بر داشتن اطلاعات هم به معنای یادگیری نیست. یک یادگیری کامل تنها وقتی محقق می‌شود که بر روی اطلاعات پردازش شکل بگیرد و بین دانسته‌های مختلف ما ارتباط برقرار شود. امری که آن را عنوان تشکیل شبکه‌ی یادگیری می‌نامیم. در این ویدیو راجع به این مطلب صحبت می‌‌کنیم.
ورود به لرنیتو
پشتیبانی
سلام اگر سوالی دارید در خدمت شما هستیم ...
پشتیبانی